Tant Gräddelin

Alla inlägg under mars 2011

Av tantgraddelin - 5 mars 2011 17:13

Nu har jag äntligen fått hem tygerna jag beställt från Stoff och Stil. Nu ska här sys! Vad det ska bli? Kanske några kuddöverdrag till soffkuddarna och lite annat smått och gott.


  

Av tantgraddelin - 4 mars 2011 23:57

Lite mindre raggsockor i mönstrat garn! Kul att sticka i mindre storlekar - det går lite fortare då. 


  

Av tantgraddelin - 4 mars 2011 23:51

Bakade italienskt lantbröd i veckan. Receptet hittade jag HÄR. Det blev helt fantastiskt gott! 


       



   

Av tantgraddelin - 4 mars 2011 23:47

Fyndade dom här söta kopparna för 10 kr/styck i veckan. Blev så glad när jag hittade dom. Jag älskar ju prickar! Kaffet smakar också väldigt gott i dom. 


  

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards